Google'a erişim yasağı mı geldi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Google'a erişim yasağı mı geldi?
7
●
160
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Google'a erişim yasağı mı geldi?
14-12-2020, 15:49:51
#1
trk2019
Tüm servisler iptal olmuş, yasak falan gelecek deniyordu en son.
14-12-2020, 15:50:10
#2
cetinkayaeyup34
Üyeliği durduruldu
trk2019 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm servisler iptal olmuş, yasak falan gelecek deniyordu en son.
iptal ?
14-12-2020, 15:51:22
#3
BeratYildiz
gmaile yasak çakarlarsa ülkenin vay haline...
14-12-2020, 15:52:36
#4
BoogeymaN
erişim yasağı ile ne alakası var yahu. Siber saldırı var. Dünyada abd hazine mevzusuna siber saldırı oldu
14-12-2020, 15:53:09
#5
kasimt07
siber saldırı ve nükleer saldırı var, düzelir birazdan
14-12-2020, 15:53:38
#6
Misafir
he erişim yasağı geldi ortalığı bulandırmak için yer arıyorsunuz
BoogeymaN
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
14-12-2020, 15:54:22
#7
aozfen
Google hesaplarınıza erişmekte sizde sorun yaşadınız mı ? Oturumum kapanmış tekrar giriş yapmaya çalıştım böyle gmail hesabı bulunmamakta felan diyordu da zar zor çözdüm açtım hesabı tekrar. Ama arada 500 hatası veriyor
14-12-2020, 15:54:57
#8
emrecantemur
Üyeliği durduruldu
Cmd ile ping atan tayfaya selam olsun
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler