Merhaba, malum önümüz kış.
Salon büyük ve ısınmıyor bu yüzden kalorifer açmayacağım bu sebeple bilgisayarın yanına kurabileceğim ufo, radyatör tarzı tasarruflu ısınma yöntemlerinizi ve deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız?
Tasarruflu ısınma yöntemi
20
●281
- 29-10-2020, 23:16:05
- 29-10-2020, 23:18:11
- 29-10-2020, 23:18:14hocam bende vigo marka ısıtıcı vardı
hem diğer ısıtıcılara göre daha sağlıklı
ayrıca dıjıtal termostatlı ayarladığınız ısıda kalır - 29-10-2020, 23:18:45fatura nasıl geliyordutaner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2020, 23:20:14o tamamen eve göre değişirpdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mantolama varmı yokmu üst kat ara kat faktörleri önemli
bende 60 70 tl - 29-10-2020, 23:20:23oyun yoksa donacan yapacak birşey yok 😁hocam kalorifer minimumda açarsan bence iyi olur çünkü kaloriferler metal olduğu için zor ısınır salonu baya kötü etkilerpdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
