• 29-10-2020, 23:16:05
    #1
    Merhaba, malum önümüz kış.

    Salon büyük ve ısınmıyor bu yüzden kalorifer açmayacağım bu sebeple bilgisayarın yanına kurabileceğim ufo, radyatör tarzı tasarruflu ısınma yöntemlerinizi ve deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız?
  • 29-10-2020, 23:17:17
    #2
    Hocam pc kasaysa açıyorsun call of duty warzone o hallediyor gerisini
  • 29-10-2020, 23:18:11
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pc kasaysa açıyorsun call of duty warzone o hallediyor gerisini
    site başındayım oyun olmaz
  • 29-10-2020, 23:18:14
    #4
    Platin üye
    hocam bende vigo marka ısıtıcı vardı
    hem diğer ısıtıcılara göre daha sağlıklı
    ayrıca dıjıtal termostatlı ayarladığınız ısıda kalır
  • 29-10-2020, 23:18:45
    #5
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende vigo marka ısıtıcı vardı
    hem diğer ısıtıcılara göre daha sağlıklı
    ayrıca dıjıtal termostatlı ayarladığınız ısıda kalır
    fatura nasıl geliyordu
  • 29-10-2020, 23:18:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    battaniye
  • 29-10-2020, 23:19:32
    #7
    Ben kışın küçük hobi odamı fanlı ısıtıcı ile ısıtıyorum. Ayak dibine koyup da ısınabilirsin yada komple odaya çevirip oda sıcaklığını da artırıyor. Tabi elektrik anlamında maliyetli olacaktır gerisi kolay. Bahsettiğim ürünler: Google
  • 29-10-2020, 23:20:14
    #8
    Platin üye
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fatura nasıl geliyordu
    o tamamen eve göre değişir
    mantolama varmı yokmu üst kat ara kat faktörleri önemli
    bende 60 70 tl
  • 29-10-2020, 23:20:23
    #9
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site başındayım oyun olmaz
    oyun yoksa donacan yapacak birşey yok 😁hocam kalorifer minimumda açarsan bence iyi olur çünkü kaloriferler metal olduğu için zor ısınır salonu baya kötü etkiler