• 17-10-2020, 19:06:48
    #1
    Arkadaşlar.

    Mahkeme falan açılmış ne bileyim dolanrıcı diyen var vs.
    Seyit - Sey-İT vs şeklinde yazılan bu arkadaşlar kim ne yaptı böyle anlamadım.

    Merak ettim aydılanatabilecek varmı
  • 17-10-2020, 19:07:11
    #2
    Ah ah neler yapmadı ki hocam
  • 17-10-2020, 19:07:52
    #3
    Kısaca dol.andırıcı
  • 17-10-2020, 19:08:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    olayı anlatabilecek var mı?
  • 17-10-2020, 19:08:46
    #5
    Tosuncuk R10 şubesi Prof. Dr. Seyyit Çağlı.
  • 17-10-2020, 19:09:06
    #6
    Piyasanın en iyi d0landırıcılarından biri
  • 17-10-2020, 19:11:37
    #7
    Bazı şeyleri erken çözen aklı yarara değilde kurnazlığa basan insanların iyi niyetini suistimal ederek milleti dolandıran biri internetin belirsizliğini kullanıyordu önceden ama artık böyle tipler pek çıkmaz
  • 17-10-2020, 19:12:14
    #8
    pek yakında, türkçe internet ekosisteminin en büyük dolan.dırıcılık davalarından birisinin konusu olacak şahıs.

    https://eksisozluk.com/seyyit-cagli--6368697
    https://megasozluk.com/***********-seyyit-cagli_512
    https://www.r10.net/sorum-var/236849...lamiyorum.html
  • 17-10-2020, 19:12:44
    #9
    Qui non proficit, deficit
    Alanında en iyisi.