• 14-09-2020, 16:09:44
    #1
    Arkadaşlar merhaba. FastPay Hesabı açmayı düşünüyorum da. Tavsiye edermisiniz ?
  • 14-09-2020, 16:14:50
    #2
    bir iki kere indirimlerde kullandım açmanın bir zararı olmaz aç dursun işine yarar bir indirimde kullanırsın
  • 14-09-2020, 16:19:50
    #3
    Kakbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir iki kere indirimlerde kullandım açmanın bir zararı olmaz aç dursun işine yarar bir indirimde kullanırsın
    Yıllık aidat vs ödemesi varmı ?
  • 14-09-2020, 16:21:01
    #4
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık aidat vs ödemesi varmı ?
    Yok sanırım her hangi bir ödeme yapmadım ama uzun zamandır kullanmıyorum bende.
  • 14-09-2020, 16:30:03
    #5
    Kakbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok sanırım her hangi bir ödeme yapmadım ama uzun zamandır kullanmıyorum bende.
    Teşekkürler.