
İşlemci: RYZEN 2600 İŞLEMCİ
Anakart: GİGABAYTE B450M S2H (GARANTİSİ DEVAM EDİYOR)
Ram: CORSAİR RGB PRO 2X8 3200 MHZ
Ekran Kartı: SAPPHİRE NİTRO 580+ 8GB 256 BİT
İşlemci Soğutması: AMD Wraith Max Cooler RGB Led İşlemci Fanı
HDD: WD Blue 1TB 7200RPM Sata 3.0 64Mb 3,5" Sabit Disk (GARANTİSİ DEVAM EDİYOR)
SSD: Micron 256gb SSD
Power: COOLER MASTER WATT 80PLUS 600W
Monitör: MSI Optix MAG271CV 27" 144Hz 1ms (GARANTİSİ DEVAM EDİYOR)
Kasa: Thermaltake 2014 serisi durumu çok iyi değil alan kişinin değiştiripte kullanabilir metal kasa olduğu için değiştirmedim soğutması baya iyi
ekran kartı ne hocam 570-580