• 06-09-2020, 12:46:25
    #1
    https://www.facebook.com/marketplace...7406803393466/

    Sizce bu araç bu para eder mi şu an ki piyasaya veya eski piyasaya göre. Alınır mı?
  • 06-09-2020, 12:47:50
    #2
    Al sat yapıyorsanız alıp 30a bile satarsınız
  • 06-09-2020, 12:49:37
    #3
    bence evlat olur
  • 06-09-2020, 12:49:51
    #4
    Evet al sat düşünüyorsanız kâr bırakabilecek bir araç, binmek için ileride biraz zarar edebilirsiniz fiyat olarak.
  • 06-09-2020, 12:50:19
    #5
    Gayet uygun yazmış sorunlu olabilir mi?
  • 06-09-2020, 12:51:45
    #6
    Foto var mı facede göremiyorum
  • 06-09-2020, 12:52:23
    #7
    İlan 40 hafta önce verilmiş, güncel olduğuna emin misiniz? Çünkü sarı sitede 50'den aşağı değil bu araç.
  • 06-09-2020, 12:53:02
    #8
    ağır hasarlı yada full boya olabilir bu modellerde piyasa uygun ama km yüksek ve otomatik olması masraf açabilir
  • 06-09-2020, 12:56:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kaçırma