• 31-08-2020, 19:47:48
    #1
    Uzaynet kullanan var mı? Yada daha önce tecrübe etmiş olan? Superbox ı iptal edip uzaynet almayı düşünüyorum ama doğru düzgün kullanıcı yorumları incelemeleri neredeyse yok derecede az. Bi foruma sorayım dedim
  • 31-08-2020, 19:58:17
    #2
    networx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaynet kullanan var mı? Yada daha önce tecrübe etmiş olan? Superbox ı iptal edip uzaynet almayı düşünüyorum ama doğru düzgün kullanıcı yorumları incelemeleri neredeyse yok derecede az. Bi foruma sorayım dedim
    çatıya çanak mı takıyorlar?
  • 01-09-2020, 17:10:33
    #3
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çatıya çanak mı takıyorlar?
    Anten takıyolar sökme takma 600 tl istiyorlar. Ping değerleri inanılmaz yüksek
    Vazgeçtim kablosuz internet alacağım 100 mbps oda 700 tl cihaz ücreti var ama hiç değilse cihazımız olacak elimizde
  • 01-09-2020, 17:18:20
    #4
    networx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anten takıyolar sökme takma 600 tl istiyorlar. Ping değerleri inanılmaz yüksek
    Vazgeçtim kablosuz internet alacağım 100 mbps oda 700 tl cihaz ücreti var ama hiç değilse cihazımız olacak elimizde
    kablosuz internet dediğinzi superbox mu ?
  • 02-09-2020, 13:07:44
    #5
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kablosuz internet dediğinzi superbox mu ?
    Hayır. Bir verici üzerinden radyo frekansı ile dağıtılan bir hizmet. Çatıya router takıyorlar sanırım evdeki modemlede internete çıkıyoruz. Bi nevi havadan fiber hizmeti. Yaklaşık 3 km uzaklıktan kablosuz internet alacağım. Test ettik bugün 50 net alıyorum ping 10 sn civarlarında 30 da upload var. Superbox gerçekten pişmanlıkmış onu anladım
  • 02-07-2021, 02:27:08
    #6
    networx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır. Bir verici üzerinden radyo frekansı ile dağıtılan bir hizmet. Çatıya router takıyorlar sanırım evdeki modemlede internete çıkıyoruz. Bi nevi havadan fiber hizmeti. Yaklaşık 3 km uzaklıktan kablosuz internet alacağım. Test ettik bugün 50 net alıyorum ping 10 sn civarlarında 30 da upload var. Superbox gerçekten pişmanlıkmış onu anladım
    Bu hangi ISS hocam?