• 17-08-2020, 04:40:24
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Bizim hep aynı onay - test - daha iyi daha iyi daha iyi optimizasyon Geceleri daha sakin oluyor ve aranan kan serinlik güneş kafa göz dalmıyor İş başında olan herkese kolay gelsin
  • 17-08-2020, 04:42:22
    #29
    faturalar , borçlar , kira gözüme uyku girmiyor
  • 17-08-2020, 04:42:23
    #30
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen sor diye uyumadım
    DenqeSiz
  • 17-08-2020, 04:56:58
    #31
    Bu saatte uykum geliyor ve uyuduğumda öğleden sonra kalkıyorum o yüzden uyumama kararı aldım... Sabah 8'de işimin başına oturacağım( kendi işim oley be), her şey güzel bir gelecek inşa etmek için.
  • 17-08-2020, 05:37:44
    #32
    Sana klasik bir cevap yazalım. Geceleri uyumayan insanların gündüze sığmayan acıları vardır. Arabesk team sene 2020 yeah
  • 17-08-2020, 05:38:16
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalışıyordum mesai bitti eve uyumaya geçiyorum
  • 17-08-2020, 06:10:28
    #34
    Bebeyi uyutmaya çalışıyom
  • 17-08-2020, 06:30:03
    #35
    Üyeliği durduruldu
    12-8 vardiyası
  • 18-08-2020, 07:54:45
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Zaten millet olarak uyuyoruz. Sizler de UY'um sağlamışsınız UYMUŞSUNUZ ))