temizinden 10 forklift alıp aylık 3000 tlden kiraya verirdim. aylık 30k bırakıyor temiz. 3 sene dolmadan para kendini amortiliyor. forkliftlerin 3 sene sonraki değeri de bana kar kalıyor.
Şuan araç piyasası iyi anlamda kazandırıyor Otogaleri işine girerdim ortalama 1milyon ilede yaklaşık 15 16 araç yapardım. Telefonların susmaz sektöre girmiş olurdun