• 23-04-2020, 03:01:40
    #37
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayısalcıyım diye geçiştirmek istiyorum 😂😂
    Öğrencilik hayatınızda başarılar dilerim...
  • 23-04-2020, 03:02:01
    #38
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kaç yaşında ne kadar zaman pes etmeden paraya bakmadan çalıştınız merak ediyorum ben çok kolay pes ediyorum o yüzden biraz motivasyon amacı ile olabilir
    Herşey sende bitiyor dostum maalesef. Motivasyon kaynağı arıyorsan Nusret’e bakabilirsin mesela ne kadar kazandığını da tahmin etmen zor değil.
  • 23-04-2020, 03:02:39
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrencilik hayatınızda başarılar dilerim...
    Cidden utandım hocam daha dikkatli olmaya çalışırım



    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey sende bitiyor dostum maalesef. Motivasyon kaynağı arıyorsan Nusret’e bakabilirsin mesela ne kadar kazandığını da tahmin etmen zor değil.
    Biraz daha bana yakın olan kişiler hakkında başarı öyküleri duymak, beni daha mutlu ediyor sanırım
  • 23-04-2020, 03:04:36
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sadikglmsr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları nasil bu kadar ucuz sattıklarını öğrenirsem 3 5 birşey kazanıcam
    Hocam zevk ile anlatmak isterim fakat iş hiçte legal değil 😆
  • 23-04-2020, 03:05:31
    #41
    omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazandığınız paranın bir kısmı ile türkçe dersi almanızı öneririm hocam
    Türkçe'nin T'sini büyük yazın lütfen 😂
  • 23-04-2020, 03:05:40
    #42
    gokborumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zevk ile anlatmak isterim fakat iş hiçte legal değil 😆
    Hocam pm ile anlatmak da yasak mı yapmasam da olur en azından nasıl olduğu ilgi çekici 😂
  • 23-04-2020, 03:06:07
    #43
    bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe'nin T'sini büyük yazın lütfen 😂
    Haydaaaa
  • 23-04-2020, 03:06:42
    #44
    bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe'nin T'sini büyük yazın lütfen 😂
    Bu bayaa iyii 😂😂



    omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haydaaaa
    Ne oldu hocam sizde mi sayısalcıydınız 😂😂😂
  • 23-04-2020, 03:09:34
    #45
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bayaa iyii 😂😂




    Ne oldu hocam sizde mi sayısalcıydınız 😂😂😂
    evet Bende sayısalcı ydım