• 24-03-2020, 00:13:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Bir kaç ay önce beko marka bir led tv aldık. Taksidini bitirmeden kardeşim sağolsun ekranı kırdı. Yeni ekran yapmaya neredeyse televizyon parası istiyorlar.
    Bende ekranı yaptıracağıma yeni televizyon almanın daha mantıklı olduğunu düşündüm.

    Ancak bu defa marka mı almalıyım yoksa markaya takılmadan hem performans hemde fiyat olarak işime yarayacak televizyonu mu almalıyım kararsızım.

    Marka önerisi veya 49 inç ve üstü wifi özellikli televizyon önerisi olan var mı?
  • 24-03-2020, 00:14:12
    #2
    Lg ya da sony öneririm marka olarak
  • 24-03-2020, 00:16:06
    #3
    f/p olarak lg iyidir.
  • 24-03-2020, 00:16:28
    #4
    Hocam televizyon sektöründe çalıştım.

    Lg mercedes, samsung bmw ise Sony bu işin lamborghinisi Kesinlikle sony al derim.
  • 24-03-2020, 00:18:33
    #5
    Lg veya samsung tavsiyem hocam fiyat uygun olsun derseniz toshiba bakabilirsiniz
  • 24-03-2020, 00:20:07
    #6
    lg hikaye samsungdan şaşma
  • 24-03-2020, 00:28:03
    #7
    İnterneti aktif kullanacaksanız samsung dışına cıkmamanızı oneririm hali hazırda kullanan biri olarak.
  • 24-03-2020, 00:56:14
    #8
    LG derim başka tanımam hocam
  • 24-03-2020, 01:24:43
    #9
    Lg, samsung, sony