Merhaba;
Freenom kullanarak devamlı ücretsiz domain alıyordum. Bugün girdiğimde bir türlü domain kaydedemedim. Çok fazla domain kaydettiğim için izin vermiyormuş. Eski aldığım domainleri silmeme rağmen yine aynı uyarıyı veriyor. Vpn ile farklı bir gmail hesabı ile giriş yapmaya çalışırken ise şöyle bir hata veriyor; "Your social login could not be determined. " problem nedir? bu sorunu nasıl çözebilirim veya alternatif başka bir servis var mı .ga .tk vs gibi uzantılar kaydedebilmek için? Herkese iyi forumlar
Freenom domain alamıyorum
11
●793
- 20-03-2020, 21:57:23
- 20-03-2020, 22:03:11Ben freenom üzerinden aldığım tüm domainleri burada listeledim http://domainsatis.tk/
çok merak ettim kaç tane aldında engellendin
Başka pc ile dene dns cache temizle - 20-03-2020, 22:06:4215 adet aldım tabi hepsi birden değil ortalama 6 aylık bir süreçte. Siz şuan ücretsiz domain regleyebiliyor musunuz?tulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2020, 22:08:06Yaptığın çok yanlış bir şey. Bu hizmet zaten ücretsiz sunuluyor, neden suistimal ediyorsun arkadaş anlamıyorum ki..tulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2020, 22:11:29Evet kayıt edebiliyorumemrullahosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnstagram kullanıcı adı alıp satmak ne kadar etik ise, bu da o kadar etik.Shitric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-03-2020, 22:46:08Hocam baska bir yolu yok mu ? Vpn ile vs olmuyor. Baska bilgisayara erisimim de yok şuandatulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2020, 22:57:29Başka bilgiler ile kayıt ol, dns ve tarayıcı değiştir. Başka birşey gelmiyor şuan aklıma
- 21-03-2020, 00:12:34Instagram ile bunun hiçbir alakası yok. Bu insanın kendini geliştirebileceği, gerektiği yerde para kazanabileceği bir sektör. Freenom sana ücretli hizmetlerin yanında ücretsiz bir alternatif sunuyor. Instagram peki? Reklam veren olmadıktan sonra hiçbir şekilde ücret ödemiyorsun, yani insanların hakkını gasp etmiş olmuyorsun. Domain kısmında ise durum çok farklı. Yaptığın çok yanlış, resmen insanların hakkını gasp ediyorsun. Konuyu uzatmak istemiyorum, fikrimi mantıklı bir şekilde izah ettim. Vicdanın el veriyorsa satışını yapmaya, diğer insanların hakkını gasp etmeye devam et. İyi geceler diliyorum.tulpar1923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
