• 01-03-2020, 20:47:41
    #1
    Merhaba. Laptop'u MediaMarkt'dan aldım ve haliyle yanında Windows 10 ile beraber geldi. 2 ay Windows 10 ile devam ettikten sonra Windows 8.1'e geçiş yapmıştım ve 6 ay boyunca aynı işletim sisteminde kaldım. Eskiden laptopların altında key oluyordu ve o key ile tekrar lisanslı olarak kurabiliyorduk. Şimdi ben tekrar Windows 10'a geçmek istiyorum ve şu anki hiçbir verimi kaybetmek istemiyorum. Verilerimi yedekleyecek bir yerim yok ve sadece Yerel Disk:C mevcut. Tek hard disk tek bir alana ayrıldı.

    Özetle: Laptopu alırken yanında gelen sınırsız Windows 10 lisansını nasıl tekrar kullanabilirim? Tek bir alan var ve hiç bir verim kaybolmadan nasıl geçiş yapabilirim?
    Benim format bilgim atadan kalma ve sorunu kökten çözmeye yönelik. Bütün hard diski sıfırlıyorum ve tekrar kurulum yapıyorum
  • 01-03-2020, 20:50:51
    #2
    Yükseltme aracını kullanarak yükseltebilirsiniz hocam direkmen. Daha sonra lisansı girip kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • 01-03-2020, 20:52:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    En iyisi yukseltme yapip gecmeniz daha sağlıklı olur
  • 01-03-2020, 20:53:28
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim bildiğim lisans sadece 1 defa kullanımlıkdır ve daha kullanmazsınız fakat crack win 10 etkinleştirebilirsiniz.
  • 01-03-2020, 20:56:23
    #5
    LastNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim lisans sadece 1 defa kullanımlıkdır ve daha kullanmazsınız fakat crack win 10 etkinleştirebilirsiniz.
    İşte ben bu lisansı kullanmanın derdindeyim. Eğer kullanma şansım varken orjinal varken crackli kullanmanın manası yok.
  • 01-03-2020, 20:58:10
    #6
    Buradan microsoft'un resmi sitesine gidebilir ve "Aracı şimdi indirin" linkinden Windows aracını indirebilirsiniz. Onu çalıştırdıktan sonra hiçbir kayıp olmadan Windows 10'a yükseltme yapabilirsiniz. Ayrıca lisansınız bilgisayarınızın işlemciye (ya da anakart, hatırlamıyorum) gömülü bir şekilde durmaktadır. Lisans ile bir işiniz olmayacaktır.
  • 01-03-2020, 21:01:20
    #7
    sellimenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan microsoft'un resmi sitesine gidebilir ve "Aracı şimdi indirin" linkinden Windows aracını indirebilirsiniz. Onu çalıştırdıktan sonra hiçbir kayıp olmadan Windows 10'a yükseltme yapabilirsiniz. Ayrıca lisansınız bilgisayarınızın işlemciye (ya da anakart, hatırlamıyorum) gömülü bir şekilde durmaktadır. Lisans ile bir işiniz olmayacaktır.

    bunu bilmiyordum iyiymiş