• 20-01-2020, 02:00:14
    #10
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam direk arabatı değiştirin
    (latife yapıyorum bu arada)

    ben kendi arabamı direk yetkili servize götürüyorum izmir'de Arkas otomotiv'e içim rahat oluyor belki bir tık pahalıdır normal ustadan ama adamlar değiştirdiği parçayı bile arabaya geri koyuyor sen kendin bakıp atıyorsun eski parçaları. Yetkin kendini kanıtlamış servislere götürürseniz içiniz rahat eder.

    Opel corsa 1.2 Trendline var bende bu arada full bakım ve bir kaç parça değişimine 1400 tl gibi para verdim 3-4 ay önce
    benzin olayı benzin pompasından diye düşünüyorum benzini çekemiyor sanırım. Geç çalışması da buna bağlı benzini çekemediği için geç çalışıyor pompa değişince iki sorunum ortadan kalkacak gibime geliyor. Genel bakım zaten belli şeyler onun dışında su eksiltme kalıyor geriye oda conta çıkma olasılığı yüksek sanırım. Masraf çıkarırsa bir su eksiltme çıkartır diye düşünüyorum.
  • 20-01-2020, 02:02:17
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benzin olayı benzin pompasından diye düşünüyorum benzini çekemiyor sanırım. Geç çalışması da buna bağlı benzini çekemediği için geç çalışıyor pompa değişince iki sorunum ortadan kalkacak gibime geliyor. Genel bakım zaten belli şeyler onun dışında su eksiltme kalıyor geriye oda conta çıkma olasılığı yüksek sanırım. Masraf çıkarırsa bir su eksiltme çıkartır diye düşünüyorum.
    hocam aman yarın götürün su eksiltme olayını birde contaya bağlıyorsanız şayet motoru yakarsınız Allah korusun ve bir sürü masraf çıkar.
  • 20-01-2020, 02:05:15
    #12
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aman yarın götürün su eksiltme olayını birde contaya bağlıyorsanız şayet motoru yakarsınız Allah korusun ve bir sürü masraf çıkar.
    Hızlı eksiltme yapmıyor ama dikkat edilmesi gereken bir konu. Su eksilmeye başlayınca kaloriferler soğuk üflüyor oradan anlıyorum suyun azaldığını Ama doğru söylüyorsunuz şakaya gelecek bir konu değil su eksiltme olayı.
  • 20-01-2020, 12:32:08
    #13
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AvrupaGelinlik; bu konuda bilgi sahibi olabilir zannimca.
    Ben işlerimi genelde yetkili servis ile hallediyorum
  • 20-01-2020, 14:47:38
    #14
    Çiğli'de yer alan Ata Sanayiye gitmek sizin için sorun olmayacaksa bir isim verebilirim. Ben Bornova'da 3 ayrı sanayi bölgesine yakın bir yerde oturuyor olmama rağmen kullandığım tüm araçları orada güvendiğim bir ustaya götürüyorum. Özellikle bayan olduğum için çok kez fiyat şişirmeye, yalan yanlış işler yapmaya kalkışan ustalar ile karşılaşınca artık güvendiğim usta haricinde kimseye gitmemeye karar verdim.
  • 20-01-2020, 16:06:56
    #15
    Aracınızdaki diğer arızalar için birşey diyemiyorum ama su eksiltmesi vardı benim araçta herkes conta dedi. Okadar usta gezdim. Sorun devirdaim motorunun bozulmasından dolayı eksilme varmış. Sağlam bir ustaya gitmiştim kendimde yanımda durdum. İstanbulda olsaydınız o ustaya götürün derdim.
  • 20-01-2020, 16:12:21
    #16
    aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracınızdaki diğer arızalar için birşey diyemiyorum ama su eksiltmesi vardı benim araçta herkes conta dedi. Okadar usta gezdim. Sorun devirdaim motorunun bozulmasından dolayı eksilme varmış. Sağlam bir ustaya gitmiştim kendimde yanımda durdum. İstanbulda olsaydınız o ustaya götürün derdim.
    işte bende tam olarak böyle bir usta arıyorum ezbere iş yapmayacak. Geçen hafta arkadaşın araba ile geliyoruz araç vites değiştirmiyor ilk mesajımda bahsettiğim komşumu aradım abi gelemiyoruz 2. vitese geçmiyor araba diye şanzuman incek falan filan bir sürü şey havada yağmurlu yol üstünde başka bir yere girdik adam baktı hidrolik bitmiş dedi biraz takviye yaptı araç vites değiştirmeye başladı 100 lirada para aldı. E hani şanzuman inecekti bir baksana arkadaş ezbere niye iş yapıyorsun. Hidroliğin vites değişmesine etki ettiğinide ilk defa o gün gördüm. 3-4 gün sonra dükkana geldi bu tamirci anlattım bak gelmedin adam 2 sıvı takviye yaptı 100 lira aldı mal mal bakıyor.
  • 20-01-2020, 16:19:59
    #17
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bende tam olarak böyle bir usta arıyorum ezbere iş yapmayacak. Geçen hafta arkadaşın araba ile geliyoruz araç vites değiştirmiyor ilk mesajımda bahsettiğim komşumu aradım abi gelemiyoruz 2. vitese geçmiyor araba diye şanzuman incek falan filan bir sürü şey havada yağmurlu yol üstünde başka bir yere girdik adam baktı hidrolik bitmiş dedi biraz takviye yaptı araç vites değiştirmeye başladı 100 lirada para aldı. E hani şanzuman inecekti bir baksana arkadaş ezbere niye iş yapıyorsun. Hidroliğin vites değişmesine etki ettiğinide ilk defa o gün gördüm. 3-4 gün sonra dükkana geldi bu tamirci anlattım bak gelmedin adam 2 sıvı takviye yaptı 100 lira aldı mal mal bakıyor.
    Herkes ustayım ben biliyorum bu işi diye geziyor işte. Ben arabamın tamiri için en az 4-5 usta gezdim son gittiğim usta araca çok dikkatli bakıp öyle söyledi. Yeniden söyleyeyim imkanınız varsa istanbula gelin. Ben malzemelerimi istediğim yerden aldım 800 tlde usta parası verdim ama adam 4 lastik söktü baskı balata baya bir iş yaptı. 3. Ayda yeniden gidicem muayenem var çünkü