• 10-01-2020, 13:51:30
    #10
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam acele etmeyin, Amerika'dan bir asker size mutlaka ulaşarak satın almak isteyecektir.
    Güldüm valla
    Daha önce 3 kere ulaştılar hocam. Kara listedeyimdir. 😊
  • 10-01-2020, 13:51:58
    #11
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam acele etmeyin, amerika'dan bir asker size mutlaka ulaşarak satın almak isteyecektir.
    +1
  • 10-01-2020, 13:52:29
    #12
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam demekki fiyati yuksek buldular
    Hocam ben satıyorum diye demiyorum gerçekten uygun fiyat. Millet neler yazıyor pclerine. Baktım biraz.



    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasa ölü
    Gerçekten ölü. Katılıyorum
  • 10-01-2020, 13:53:43
    #13
    Apple cihazları ve ps4 gibi kullanım sürecinde ne kozmetik ne de yazılımsal olarak zarar görmeyen cihazlar hariç diğer cihazları ikinci elde sıfır fiyatının yarısına satarsan kârdır.

    2 sene önce 6bine aldığın 2017 macbook pro'yu bugün 6bine satabilirsin.

    Dün 5bine aldığın Casper, Acer gibi cihazları bugün 3bine satsan kazançlı çıkarsın.
  • 10-01-2020, 13:58:05
    #14
    Hocam 6 yıldır bu laptopu kullanıyorum. Hiçbir problemi bulunmamakta. Ben o dönemlerde 3200 TL gibi bir fiyata almıştım sıfırını. Şu an ne kadar bilmiyorum ancak zaten 2. el laptop için o biçtiğiniz fiyatta yatırım yapmak istemezler diye düşünüyorum. Ne olursa olsun, ne kadar temiz kullanıldığı vb. bilinemez ve bu riskler varken bu fiyat etiketinde ikinci el bilgisayar ben şahsen almam örneğin.
  • 10-01-2020, 14:16:27
    #15
    Oyun bilgisayarı için donanımların artık yetersiz. Bu yüzden oyun oynamak isteyenlerde daha iyi donanımlı alıyor. Normal kullanmak isteyenler de bu fiyata bakmıyor.

    İ7 4.nesil gt750m disk slotu boş 16gb ram 2bine verdim kasımın son haftası.
  • 10-01-2020, 14:18:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Piyasa ölü değil insanlar ölücü
  • 10-01-2020, 14:35:32
    #17
    Piyasa ölüden ziyade piyasa çok şişti. Artık herkes internetten birşeyler satmaya çalışıyor. 5 sene önce kimse de bu kadar laptop, pc falan yokdu artık herkes de var elden çıkarmaya çalışıyor ama piyasada o kadar alıcı yokki.
  • 10-01-2020, 14:57:41
    #18
    5-6 ay önce bu modelin 4k lı olanını 3200 tl ye aldım, ilk gün sorun yoktu sonra kendi kendine kapanmalar ve touchpad tıklama sorunu yaşadım. Satıcı kargoda bişey olmuş olabilir dedi. Sorunu çözmek için batarya satın aldım yine olmadı. Disk değiştirdim, şimdi ayda 1 kapanıyor ama bu sefer de kapalıylen klavye ışıkları kendi kendine yanıp sönüyor.

    Bundan önce de eski model, ofis işleri için dizüstü aldım 15 gün sonra ekran kartı bozuldu. 2 kere ısıtma işlemi ile çalıştırtık ama en fazla 1 hafta çalıştı. Satıcı da ben sattığımda çalışıyordu dedi ama meğerse o da ısıtıp göndermiş.

    Şimdi tövbe ettim 2.el almaya.