5-6 ay önce bu modelin 4k lı olanını 3200 tl ye aldım, ilk gün sorun yoktu sonra kendi kendine kapanmalar ve touchpad tıklama sorunu yaşadım. Satıcı kargoda bişey olmuş olabilir dedi. Sorunu çözmek için batarya satın aldım yine olmadı. Disk değiştirdim, şimdi ayda 1 kapanıyor ama bu sefer de kapalıylen klavye ışıkları kendi kendine yanıp sönüyor.
Bundan önce de eski model, ofis işleri için dizüstü aldım 15 gün sonra ekran kartı bozuldu. 2 kere ısıtma işlemi ile çalıştırtık ama en fazla 1 hafta çalıştı. Satıcı da ben sattığımda çalışıyordu dedi ama meğerse o da ısıtıp göndermiş.
Şimdi tövbe ettim 2.el almaya.