Arkadaşlar selam,
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...47063582/detay
Bilgisayarımı belki de sitenin f/p en uygun fiyatına satıyorum. Ama piyasadan teklif ya ölü geliyor ya da gelmiyor. Piyasa mı Ölü?
Piyasa mı Ölü?
21
●800
- 10-01-2020, 13:49:44Normal insanların genel anlamda bilgisayara pek ihtiyaci olmuyor olsada performansli urunlere olmuyor ve artik sadece oyun amacli kullanilmakta.
ikinci el piyasasınada pek kimse güvenmiyor.
Bunun sonucu olarakta telefon piyasası artıyor.
Kısacası değişim dönemi diye biliriz. - 10-01-2020, 13:49:58Koydum hocam orada da aynı durum mevcutihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 13:50:59Hocam oyun pc'lerinin de piyasası var. Ama artık o canlılık da yok açıkçası.THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle