• 10-01-2020, 13:47:40
    #1
    Arkadaşlar selam,

    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...47063582/detay

    Bilgisayarımı belki de sitenin f/p en uygun fiyatına satıyorum. Ama piyasadan teklif ya ölü geliyor ya da gelmiyor. Piyasa mı Ölü?
  • 10-01-2020, 13:48:38
    #2
    letgoyada koydunuz mu hocam
  • 10-01-2020, 13:49:44
    #3
    Normal insanların genel anlamda bilgisayara pek ihtiyaci olmuyor olsada performansli urunlere olmuyor ve artik sadece oyun amacli kullanilmakta.
    ikinci el piyasasınada pek kimse güvenmiyor.
    Bunun sonucu olarakta telefon piyasası artıyor.
    Kısacası değişim dönemi diye biliriz.
  • 10-01-2020, 13:49:58
    #4
    ihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    letgoyada koydunuz mu hocam
    Koydum hocam orada da aynı durum mevcut
  • 10-01-2020, 13:50:30
    #5
    Hocam acele etmeyin, Amerika'dan bir asker size mutlaka ulaşarak satın almak isteyecektir.
  • 10-01-2020, 13:50:42
    #6
    Ölücüler piyasada.
  • 10-01-2020, 13:50:52
    #7
    Hocam demekki fiyati yuksek buldular
  • 10-01-2020, 13:50:59
    #8
    THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal insanların genel anlamda bilgisayara pek ihtiyaci olmuyor olsada performansli urunlere olmuyor ve artik sadece oyun amacli kullanilmakta.
    ikinci el piyasasınada pek kimse güvenmiyor.
    Bunun sonucu olarakta telefon piyasası artıyor.
    Kısacası değişim dönemi diye biliriz.
    Hocam oyun pc'lerinin de piyasası var. Ama artık o canlılık da yok açıkçası.
  • 10-01-2020, 13:51:09
    #9
    piyasa ölü