Hani benim mavi tıkım nerde :( - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hani benim mavi tıkım nerde :(
12
●
545
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hani benim mavi tıkım nerde :(
1
2
04-09-2019, 20:00:32
#10
Noventa
Üyeliği durduruldu
benim mavi tik var mı diye bakmak için yazıyorum
edit: yokmuş
edit2: kimlik tel onayını bilmiyordum yaptım onaylandı hemen
04-09-2019, 20:11:57
#11
Tuco
benimde yok
05-09-2019, 01:09:19
#12
darpkaos
Bakayım benim var mı 😊
05-09-2019, 01:16:22
#13
undeat_tr
fazla takıntı iyi değildir 😊
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler