OneSignal iPhone Safari'sinde Çalışmıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
OneSignal iPhone Safari'sinde Çalışmıyor
1
●
184
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
OneSignal iPhone Safari'sinde Çalışmıyor
28-08-2019, 19:02:26
#1
btnaslan
Arkadaşlar wordpress siteme onesignal kurdum ancak safari sanırım sadece Mac PC'ler için destekliyor. Bunun ios olanını nasıl yapabilirim. Genel kitlem hep mobilden giriyor siteye. Yardımlarınızı bekliyorum
28-08-2019, 19:03:39
#2
FrknYLMZ
Evet bende geçenlerde farkettim. Sanırım ücretli bir şekilde başka bir hiznetten faydalanmak gerekecek.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler