Bu tasarım ne kadar güzel? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu tasarım ne kadar güzel?
47
●
1.629
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu tasarım ne kadar güzel?
1
2
3
4
5
6
11-08-2019, 12:07:37
#46
Turin
Güzel bence 9
11-08-2019, 12:53:44
#47
nik0
Üyeliği durduruldu
Biraz daha az renkli olabilirdi göz yoruyor.
11-08-2019, 13:40:21
#48
opseques
WebMacaw adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başarılı duruyor. Uzun süredir kaynaklarını aradığım tema
Homeslides'i kullanmak için dosyalarını talep edebilirim
demo datadan otomatik hepsini upload edbilirsin hocam
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler