• 16-07-2019, 02:53:11
    #1
    kilit
  • 16-07-2019, 02:54:34
    #2
    Bir segmentasyonu var mı?
  • 16-07-2019, 02:55:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Forumda data satışı yasak. Kişisel bilgi paylaşmak,satmak suçtur.
  • 16-07-2019, 02:59:51
    #4
    Aman diyeyim büyük suç, data veri paylaşımı yaparsan,şikayet edilirse anında çökerler. Çok dikkatli davranmak lazım bu değerlendirmeleri yaparken kardeş.
  • 16-07-2019, 03:07:18
    #5
    Bilişim hukukuna göre şuan bunu belirtmen dahi suç hocam bilgine.
  • 16-07-2019, 03:30:04
    #6
    Hocam fazla dillendirme bence Müşteri verisi yasal şekilde bulundurmuyorsan suçtur 1 ila 5 yıl arasında hapis cezası vardır
  • 16-07-2019, 03:34:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    konu kilitlensin lütfen
  • 16-07-2019, 03:37:39
    #8
    tamamen müşterilerin kendilerin onaylamasıyladır.Kullanıcı sözleşmesini onaylanmış biçimde neresinde burda sorun anlayamiyorum yani? Callcenter lar ne yapiyo zannediyorsunuz yahu



    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda data satışı yasak. Kişisel bilgi paylaşmak,satmak suçtur.
    ben satmayi düşünmedim üstad nasıl değerlendirebilirim dedim
    Forum Kurallarini biliyorum. Satış söz konusu değil
  • 16-07-2019, 03:42:26
    #9
    zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamen müşterilerin kendilerin onaylamasıyladır.Kullanıcı sözleşmesini onaylanmış biçimde neresinde burda sorun anlayamiyorum yani? Callcenter lar ne yapiyo zannediyorsunuz yahu
    2014 - 2016 yılları arasında bizde Call center işlettik hocam maslak honda / digiturk /acıbadem check-up olsun

    Lakin şöyle bir şey var biz bu kişilerin kendi müşterilerini arayıp bilgi alıyorduk misal acıbadem check-updan almış randevu oluşturmuş 1 gün kala arayıp teyit alıyorduk. Bu yasal olanı

    Siz acıbadem check-up yerine XXX Firmasından indirim kazandınız gibi sms yada arama yaparsanız sıkıntı çıkabilir diye düşünüyorum.