Elimde Data Var Nasıl Değerlendirebilirim ?
9
●1.022
- 16-07-2019, 02:59:51Aman diyeyim büyük suç, data veri paylaşımı yaparsan,şikayet edilirse anında çökerler. Çok dikkatli davranmak lazım bu değerlendirmeleri yaparken kardeş.
- 16-07-2019, 03:37:39tamamen müşterilerin kendilerin onaylamasıyladır.Kullanıcı sözleşmesini onaylanmış biçimde neresinde burda sorun anlayamiyorum yani? Callcenter lar ne yapiyo zannediyorsunuz yahu

ben satmayi düşünmedim üstad nasıl değerlendirebilirim dedimselcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum Kurallarini biliyorum. Satış söz konusu değil - 16-07-2019, 03:42:262014 - 2016 yılları arasında bizde Call center işlettik hocam maslak honda / digiturk /acıbadem check-up olsunzaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lakin şöyle bir şey var biz bu kişilerin kendi müşterilerini arayıp bilgi alıyorduk misal acıbadem check-updan almış randevu oluşturmuş 1 gün kala arayıp teyit alıyorduk. Bu yasal olanı
Siz acıbadem check-up yerine XXX Firmasından indirim kazandınız gibi sms yada arama yaparsanız sıkıntı çıkabilir diye düşünüyorum.
