Yaz tatilinde çalışırken patronun bir lafı zoruma gitti bende işi bırakıyorum diye ayrıldım o sıra gittim marketten bir sigara aldım iyi geleceğini düşünerek içiş o içiş zaten,Annemede söyledim ben sigaraya başladım artık sen babama söylersin haberi olsun. daha sonra sıkıntı yaşamayalım diye
Sigara gereksinim gibi geliyor yeri geldiğinde sigara içmediğim oldu mesela bi ara 1 hafta içmicem diyip kendimi sınırladım ve ağızıma vurmadım ama içiyorum seviyorum bırakmayı sevmedim ama sevdiğin sevgilin bıraktırır istese diye düşünüyorum benim sevgilim karışmıyor mesela kendiside içtiği için.
hee şunuda söyliyim sigara en güzel yemekten sonra iyi gidiyor. İyi akşamlar içimi döktüm iyi geldi