Merhaba, 4 günlük araç kiralama ihtiyacım olacak. Havaalanından alıp ,aynı yere teslim edeceğim. Biraz fiyat araştırması yaptım en düşük fiyatı goldcar veriyor fakat yorumları çok kötü. Şuana kadar aklıma yatan şirket garenta oldu. Daha önce hep küçük şirketlerden kiraladığım için karta bloke olayı yoktu. İlk defa büyük şirketlerden kiralayacağım. Tam olarak ödeme işlemi nasıl gerçekleşiyor ? Kiralama ücretini nakit ödeyip , kredi kartına ayrıca bloke koydurabilir miyim?
Tecrübeli arkadaşlar varsa bilgilendirirse sevinirim. Ayrıca firma önerisi de alabilirim.
Daha önce garentadan kıralama yaptım bir kaç kes, bir keresinde 0km araç verdiler bildiğin sıfır, km'si 0.2 idi

ortalama sıfıra yakın araç aldım hep. (istanbul avrupa yakası)
Araç kiralayan ile sürücü aynı kişi olmak zorunda yanı sizin kredi kartınızın ve ehliyetinizin olması lazım.