• 30-08-2017, 22:14:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yrpo3a adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekşi'den bir userin yaşadıkları : https://eksisozluk.com/entry/70339830 , gerçekten çok riskli bir durum. Bence alma
    Computer34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. el telefon alacaksanız tanıdığınız birinden almanızı tavsiye ederim Daha önce hangi amaçla kim tarafından kullanıldığı belli olmayan bilişim aygıtlarından uzak durmalısınız.
    Muhtemelen öyle olacak.Bu riski göze alamam.Çok saolun arkadaşlar hepinize teşekkürler..
  • 30-08-2017, 22:27:47
    #11
    Bütçen kısıtlıysa sıfır al ama düşük model al, örneğin samsung un eski sıfır telefonları ucuza satılıyor hemde garanti başlatırsın.
  • 30-08-2017, 22:40:55
    #12
    Varsa ve memursan atılırsın ve tutuklanırsın sivilsen tutuklanırsın..

    Bir şey çıkmasa bile memursan bir daha dönemezsiniz.
  • 30-08-2017, 22:49:22
    #13
    Satın aldığın kişiden kimlik fotokopisi üzerine telefonun IMEINı yazarak imzalı bir belge alabilirsin. Bu seni dava açılırsa 2 sene muhtemelen sonra kurtarır
    Ha memurluktan / işten ayrılırsan bir daha geri dönemezsin.
  • 30-08-2017, 23:02:28
    #14
    Hiç o toplara girmeyin bence hocam Ucuz olsun sıfır olsun.