2. el telefon alacaksanız tanıdığınız birinden almanızı tavsiye ederim Daha önce hangi amaçla kim tarafından kullanıldığı belli olmayan bilişim aygıtlarından uzak durmalısınız.
Muhtemelen öyle olacak.Bu riski göze alamam.Çok saolun arkadaşlar hepinize teşekkürler..
Satın aldığın kişiden kimlik fotokopisi üzerine telefonun IMEINı yazarak imzalı bir belge alabilirsin. Bu seni dava açılırsa 2 sene muhtemelen sonra kurtarır
Ha memurluktan / işten ayrılırsan bir daha geri dönemezsin.