Merhaba arkadaşlar;
Citroën C-Elysée kullanan arkadaşlar var mı acaba ?
Tam modeli ise şu : Citroën C-Elysée / Dizel / 1.6 Exclusive
Kullananlar memnun mu ? Sorunlu bir araba olduğu söyleniyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.
İyi çalışmalar, bol kazançlar...
Citroën C-Elysée hakkında sorularım var ?
3
●272
- 31-10-2016, 13:04:42