• 31-10-2016, 12:31:32
    #1
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Merhaba arkadaşlar;
    Citroën C-Elysée kullanan arkadaşlar var mı acaba ?
    Tam modeli ise şu : Citroën C-Elysée / Dizel / 1.6 Exclusive

    Kullananlar memnun mu ? Sorunlu bir araba olduğu söyleniyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.

    İyi çalışmalar, bol kazançlar...
  • 31-10-2016, 12:52:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çevremden duyduğum kadarıyla az yakan aile arabası düzeyinde bir araç.
  • 31-10-2016, 13:04:42
    #3
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevremden duyduğum kadarıyla az yakan aile arabası düzeyinde bir araç.
    Teşekkürler @Noventa
  • 31-10-2016, 13:37:13
    #4
    Platin üye
    Ben ilk çıktığında 2012 de almıştım b sınıfı bi araç olduğu için malzeme kalitesi, sürüş kalitesi pek yok. Ama yolu iyi tutuyordu yakıtı azdı motoru güzeldi. Yani ben o paralara araba bakcak olsam gene düşünürdüm.