Konu
Citroën C-Elysée hakkında sorularım var ?
31-10-2016, 13:37:13
#4
Hukonline
Platin üye
Ben ilk çıktığında 2012 de almıştım b sınıfı bi araç olduğu için malzeme kalitesi, sürüş kalitesi pek yok. Ama yolu iyi tutuyordu yakıtı azdı motoru güzeldi. Yani ben o paralara araba bakcak olsam gene düşünürdüm.