Ben ilk çıktığında 2012 de almıştım b sınıfı bi araç olduğu için malzeme kalitesi, sürüş kalitesi pek yok. Ama yolu iyi tutuyordu yakıtı azdı motoru güzeldi. Yani ben o paralara araba bakcak olsam gene düşünürdüm.