Merhaba arkadaşlar;
Citroën C-Elysée kullanan arkadaşlar var mı acaba ?
Tam modeli ise şu : Citroën C-Elysée / Dizel / 1.6 Exclusive

Kullananlar memnun mu ? Sorunlu bir araba olduğu söyleniyor. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.

İyi çalışmalar, bol kazançlar...