• 19-08-2016, 12:08:27
    #10
    cevaplar için herkese teşekkürler.
  • 19-10-2016, 03:43:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ben ttnet kazık ve kota da haksızlık yaptığından superonlineye geçtim açıkcası memnunum
  • 19-10-2016, 03:55:28
    #12
    Şuanda TTnet kullanıyorum. Hipernet 50mbps + 200gb kota şeklinde.
    1,5 Ay önce geçtim. Telefonda aylık 86 lira ile konuşmuştuk ancak bu ay fatura 71 lira geldi mesela.

    200gb kolay kolay da dolmuyor. bence diğerlerinin fiyatını bilmiyorum ama ttnet gayet iyi şu anda.