• 21-09-2015, 13:30:52
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Skypeye bağlanamıyor yazıyor bende giremedim
  • 21-09-2015, 13:33:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bağlandım herkes ofline görünüyor ama mesajlaşmada bir sorun yok
  • 21-09-2015, 13:38:19
    #12
    Hadi ya Norton engelledi sanarak komple kaldırdım. Meğer sorun Skype'denmiş :S
  • 21-09-2015, 13:40:27
    #13
    sorun bende sandım kafayı yemek üzereydim, konuyu açan arkadaşa teşekkürler
  • 21-09-2015, 13:51:49
    #14
    web.skype.com da çöktü şu an.

  • 21-09-2015, 14:13:22
    #15
    Bu sebepten dolayı Web Skype'ı ilk defa deneme fırsatım oldu. Gerçekten çok güzel bir uygulama hazırlamışlar, tebrik ederim.
  • 21-09-2015, 18:01:10
    #16
    Bende diyorum skypede bir sorun var komple kaldırdım bende yeniden yüklüyorum belki bir hata vardır diye
  • 21-09-2015, 18:04:35
    #17
    bende şuan çalışıyor düzeldi galiba
  • 21-09-2015, 20:54:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    http://web.skype.com linkini kullanarak skype kullanımıza devam edebilirsiniz..