hayırlı akşamlar.
arkadaşlar fiverde bir iş verdik birine.
Malesef işi yapamadı, ücret şuan bakiymede duruyor ******'de . Bunu ben nasıl çeke bilirim acaba?
****** deki bakiyemi nasıl çekerim
5
●648
- 13-05-2015, 00:25:51hocam bir arkadaşım ****** de iş yapıyordu parayı paypala alıyorduSezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle