Merhabalar ,
Kullanıcı adı değiştirmemiz herhangi bir şekilde mümkün mü . Diğer bir sorumda eğer mümkün değilse yetkili arkadaşlara bildirip kendimiz yeni bir üyelik açıp bu hesabımı kapatabilir miyiz.
Teşekkür ederim.
Forum Kullanıcı Adı Değiştirme
14
●2.673
- 30-10-2014, 22:05:10Kullanıcı adı değişmiyor da, kendinizi davetiye atıp o hesapla devam edebilirsiniz. Eski üyeliğiniz kapanır ve trade vs. hiçbir şey aktarılmaz.
- 30-10-2014, 22:14:28Üyeliği durdurulduPeki Emrah Bey izlemem gereken yol nedir . Normal bir arkadaşımı davet ediyor gibi kendimi davet edip üye olmak ardından size bildirip eski nickimi banlatmak değilmi.Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2014, 22:19:51Evet aynen budur.ZACAMEDIA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2014, 22:22:09Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim , iyi günler.PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
