• 25-10-2014, 14:28:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    aramizda antidepresan kullanan varmı diye merak ediyorum r10 ahalisini
  • 25-10-2014, 15:58:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yardımcı olayım
  • 25-10-2014, 16:14:48
    #3
    Burdayız [emoji1]
  • 25-10-2014, 20:19:47
    #4
    #🏆 https://wa.me/seonom
    Hocam evlenmeden önceki 1 yıl boyunca Tranko Buskas kullanmıştım.Rabbim o günleri bir daha göstermesin.
  • 25-10-2014, 20:21:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    lustral'i hala kullanmam gerektiğini iddaa eden bir doktorum var iyi değilmişim
  • 25-10-2014, 20:25:23
    #6
    Bi ara Lustral kullanmıştım..
  • 25-10-2014, 20:33:25
    #7
    hepimiz lustralciyiz Karşıyız ama güzrl bir ilaç
  • 25-10-2014, 20:35:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sddeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepimiz lustralciyiz Karşıyız ama güzrl bir ilaç
    Bu ilaci ise gitmeden once kullansam bana calismakta zorluk cikarir mi?
  • 25-10-2014, 20:36:50
    #9
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ilaci ise gitmeden once kullansam bana calismakta zorluk cikarir mi?
    uyku hali yapıyor, işe gitmeden önce alman hiç iyi olmaz.