• 24-10-2014, 19:07:46
    #1
    Merhaba. Bugun bilindiği üzere kısa dönem erlerin yerleri belli oldu. Bazılarında ikbal bazılarında ise bakım gibi şeyler yazıyor sınıf bolumunde. Bunlar ne iş yapıyor?

    Bir diğer sorumda Piyade, jandarma, topçu, bakım, ikbal ve bılmedıgım sayamadıgım sınıflar arasında en iyisi hangısıdır?
  • 24-10-2014, 19:29:19
    #2
    Önce burayı http://askerliksubesi.blogcu.com/ask...ozlugu/5975174

    http://www.forumalew.net/asker-ocagi...-terimler.html

    Sonra http://www.askere.com/askeri_terimler-b288.0/ buralardan yardım alabilirsin askerden önce terimleri öğrenmen iyi olur.
  • 24-10-2014, 19:53:35
    #3
    Tesekkurler fakat bunların bı kısmına bakmıstım daha once ama sordugum soruya yanıt yok hıcbırınde.
  • 24-10-2014, 19:58:58
    #4
    ikmal demek mühimmat bölüğüne gideceksin demek.

    mühimmat taşıtırlar orda da ordan oraya şaka değil gerçek
  • 24-10-2014, 20:00:35
    #5
    ozaman sakat iş o da taşı dur.
  • 24-10-2014, 20:11:54
    #6
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman sakat iş o da taşı dur.
    bölük yazıcısı oldum ben çok rahattı , millete üzülüyordum ama
  • 24-10-2014, 20:23:37
    #7
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bölük yazıcısı oldum ben çok rahattı , millete üzülüyordum ama
    Neyse uzak dursun :d jandarma cıktı bana. ıns sıkıntı olmaz.
  • 24-10-2014, 20:27:46
    #8
    Misafir
    siz gitmeden bu kadar sıkıntıya girerseniz, gelirken elinizde saçınızla dönersiniz relax olun
    • CoderMaN
    CoderMaN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-10-2014, 20:46:54
    #9
    Sınıfın jandarma da, eğitim birliği neresi çıktı? kastamonu mu?