• 27-09-2014, 09:59:45
    #1
    Arkadaşlar bu ürünler nasıl bu kadar ucuz olabiliyor alan oldumu veya fikri olan var mı

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...79821560/detay
  • 27-09-2014, 10:18:21
    #2
    mert252 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu ürünler nasıl bu kadar ucuz olabiliyor alan oldumu veya fikri olan var mı

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...79821560/detay
    Hocam aman inanıpta alma onlar yazılım ile 512gb ta yükseltilmiş çin malı flash bellekler bişeyler yüklerken 512gb yer varmış gibi gösteriliyor ama yükledikçe eski yüklenilen dosyalar siliniyor veya üzerine yazıyor yani tamamen aldatmaca bir ürün uzak durmanızı öneriyorum
  • 27-09-2014, 12:23:32
    #3
    darkman2008 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aman inanıpta alma onlar yazılım ile 512gb ta yükseltilmiş çin malı flash bellekler bişeyler yüklerken 512gb yer varmış gibi gösteriliyor ama yükledikçe eski yüklenilen dosyalar siliniyor veya üzerine yazıyor yani tamamen aldatmaca bir ürün uzak durmanızı öneriyorum
    ama şöyle bişey var adam get açmış 3-5 gün deneme test etme şansımız var
  • 27-09-2014, 13:18:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ebayda bu ve örnekleri vardı kimse önermiyor
  • 27-09-2014, 13:19:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    içleri genelde bu tarz oluyor http://www.izlesene.com/video/cin-ma...d-disk/7730440
  • 27-09-2014, 17:23:01
    #6
    mert252 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama şöyle bişey var adam get açmış 3-5 gün deneme test etme şansımız var
    Valla hocam deneyin görün o zaman biz gerekli uyarımızı yaptık artık son karar sizin

    bakın normalde orjinalı hatta daha düşük 128 gb olanı

    Sandisk Extreme Pro 128GB USB 3.0 Usb Bellek 421,38 TL
  • 27-09-2014, 17:24:52
    #7
    Ben önermem bence almayın hocam.
  • 27-09-2014, 17:34:14
    #8
    @mert252; hocam pahalı olsun ama iyisi olsun. Bence almayın böyle şeyleri. Görünce zaten bir bit yeniği olduğu belli oluyor.
  • 28-09-2014, 16:29:15
    #9
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mert252; hocam pahalı olsun ama iyisi olsun. Bence almayın böyle şeyleri. Görünce zaten bir bit yeniği olduğu belli oluyor.
    yorumlarınız için teşekkürler ancak anlamadığım nokta şu adam nasıl get açıyor o zaman ben bakıcam sorunlu ise geri göndercem adam zarar edicek kargo filan nasıl güveniyor malına ?