Ben kendim Wayfarer kullanıyorum gayette memnunum.
http://www.trendyol.com/Markalar/Ray-Ban şu butigi takip edersen 1 2 haftada bir açılıyor gayet ucuz bir fiyata alabilirsin.
güneş gözlüğü modeli
10
●683
- 22-07-2014, 11:22:12Üyeliği durduruldu