• 19-07-2014, 23:32:33
    #46
    Bende 2. Olan daha güzel.
  • 19-07-2014, 23:38:49
    #47
    şimdide ferrucciye taktım beyler



    emirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2. Olan daha güzel.
    teşekkürler yorum için
  • 19-07-2014, 23:56:29
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Mavi daha canlı ve güzel
  • 20-07-2014, 04:45:21
    #49
    Son attığın da iyimiş
  • 20-07-2014, 04:51:31
    #50
    1.cisi iyiymiş ama bizim saaatler en iyisi
    nabız ölçüye,nabzı kayıt ediyo,kolestrol ölçüyo Sonra TFF ye...
  • 20-07-2014, 23:47:09
    #51
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mavi daha canlı ve güzel
    son attığım maviyi gördünüz mü hocam

    WebOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son attığın da iyimiş
    aynen la

    HodriMeydan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.cisi iyiymiş ama bizim saaatler en iyisi
    nabız ölçüye,nabzı kayıt ediyo,kolestrol ölçüyo Sonra TFF ye...
    çok fonksiyon = çok para hocam
  • 21-07-2014, 00:23:55
    #52
    Üyeliği durduruldu
    FarukGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son attığım maviyi gördünüz mü hocam



    aynen la



    çok fonksiyon = çok para hocam
    Yok nerede goremedim
  • 21-07-2014, 00:27:14
    #53
    Aklımda zerre saat alma fikri yokken aklıma zorla saat alma gereksinimi girdi hocam sayenizde
  • 21-07-2014, 00:28:53
    #54
    FarukGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,

    kendime saat alacağım ama hangisini alsam kararsız kaldım yardım eder misiniz

    Birde sizin önerileriniz varsa max 100 lira verebilirim bir saate ortalama o civar öneriniz varsa lütfen yoruma yazınız teşekkürler ..

    1.si



    2.si

    en iyisi saatlerin ikisinide alın ikiside guzel