Hangi Saat ? Kararsız Kaldım :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Saat ? Kararsız Kaldım :(
69
●
3.365
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi Saat ? Kararsız Kaldım :(
1
2
3
4
5
6
Son
13-07-2014, 19:53:16
#1
FarukGenc
Merhabalar ,
kendime saat alacağım ama hangisini alsam kararsız kaldım yardım eder misiniz
Birde sizin önerileriniz varsa max 100 lira verebilirim bir saate ortalama o civar öneriniz varsa lütfen yoruma yazınız teşekkürler ..
1.si
2.si
13-07-2014, 19:56:30
#2
CemUter
bn siyah olan her seyler gider ama alttakı biraz daha klasık takımla laci bi takımla falan gider gibi siyah daha spor gıbı
13-07-2014, 19:56:53
#3
YavuzTR
Siyah olan daha hoş gibi geldi bana.
13-07-2014, 20:03:12
#4
garip_dj
1. olan daha güzel
13-07-2014, 20:03:41
#5
SinneR38
mavi olan daha hoş duruyor bana göre hocam güzel öneririm.
13-07-2014, 20:03:59
#6
cepoyunz
2. daha güzel
13-07-2014, 20:05:28
#7
isletmeci
2. daha güzel bence.
13-07-2014, 20:06:20
#8
caliente
mavi daha hoş duruyor. tarzın sporsa tam aradığın o.
13-07-2014, 20:06:49
#9
PoyrazHosting
Kurumsal PLUS
Bence siyah daha hoş
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler