• 13-07-2014, 19:53:16
    #1
    Merhabalar ,

    kendime saat alacağım ama hangisini alsam kararsız kaldım yardım eder misiniz

    Birde sizin önerileriniz varsa max 100 lira verebilirim bir saate ortalama o civar öneriniz varsa lütfen yoruma yazınız teşekkürler ..

    1.si



    2.si

  • 13-07-2014, 19:56:30
    #2
    bn siyah olan her seyler gider ama alttakı biraz daha klasık takımla laci bi takımla falan gider gibi siyah daha spor gıbı
  • 13-07-2014, 19:56:53
    #3
    Siyah olan daha hoş gibi geldi bana.
  • 13-07-2014, 20:03:12
    #4
    1. olan daha güzel
  • 13-07-2014, 20:03:41
    #5
    mavi olan daha hoş duruyor bana göre hocam güzel öneririm.
  • 13-07-2014, 20:03:59
    #6
    2. daha güzel
  • 13-07-2014, 20:05:28
    #7
    2. daha güzel bence.
  • 13-07-2014, 20:06:20
    #8
    mavi daha hoş duruyor. tarzın sporsa tam aradığın o.
  • 13-07-2014, 20:06:49
    #9
    Kurumsal PLUS
    Bence siyah daha hoş