• 30-06-2014, 06:18:44
    #55
    Ben 7/24 çizim yapıyorum sorun olmuyor acıkmıyorumda susamıyorumda
  • 30-06-2014, 11:32:08
    #56
    dizi izleyin bence.
    the walking dead olabilir
    breaking bad olabilir
    prison break olabilir (tavsiyemdir)
  • 30-06-2014, 12:03:47
    #57
    Dun sahur da yatiya kaldigim icin orucsuzum.

    iphone S8 CİHAZİMDAN YAZİLDİ....
  • 30-06-2014, 12:07:17
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Üstad oruçlu oruölu 3 gündür ev taşıyoruz 2 kişi. Koca evi 2 kişi. Orucu böyle tutuyorum düşünün
  • 30-06-2014, 12:15:05
    #59
    EthicWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad oruçlu oruölu 3 gündür ev taşıyoruz 2 kişi. Koca evi 2 kişi. Orucu böyle tutuyorum düşünün
    Allah Yardımcınız Olsun Hocam.