• 11-05-2014, 15:04:01
    #1
    Selamlar. Elimde eski tarihlere ait para var. Ne yapmamız nasıl yapmamı gerekir bilen varsa ve açıklarsa sevinirim.
  • 11-05-2014, 15:05:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sat gitsin
  • 11-05-2014, 15:10:43
    #3
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sat gitsin
    Satmak ama kime ? Nasıl ? Hangi fiyata göre bunları öğrenmek istiyorum. Değeri yoksa satmayı da düşünmüyorum
  • 11-05-2014, 15:11:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    alfarolex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmak ama kime ? Nasıl ? Hangi fiyata göre bunları öğrenmek istiyorum. Değeri yoksa satmayı da düşünmüyorum
    Antikacıların olduğu yerler var oralara bak hocam.. Netten araştır bulursun alıcı
  • 11-05-2014, 15:15:19
    #5
    Hatıra değeri taşıyor eğer ciddi miktarda bi değeri yoksa 100-200 Lira için Değmez Sizde Oğlunuza Bırakırsınız.
  • 11-05-2014, 15:18:20
    #6
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatıra değeri taşıyor eğer ciddi miktarda bi değeri yoksa 100-200 Lira için Değmez Sizde Oğlunuza Bırakırsınız.
    Antikadan pek anlamadığım için sordum zaten hocam. Ederi yoksa benden de bizimkilere silsile yoluyla gitisn hatıra niyetine
  • 11-05-2014, 15:21:42
    #7
    alfarolex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antikadan pek anlamadığım için sordum zaten hocam. Ederi yoksa benden de bizimkilere silsile yoluyla gitisn hatıra niyetine


    Bununki 70 Euro Gözükmekte Benzer bi Model Heralde Bana Öyle Geldi bende Hiç Anlamam
  • 11-05-2014, 15:23:53
    #8
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bununki 70 Euro Gözükmekte Benzer bi Model Heralde Bana Öyle Geldi bende Hiç Anlamam
    Ön yüzleri benziyor ama arkada çift başlı kartal var bendekilerde
  • 11-05-2014, 15:26:01
    #9
    http://www.ebay.com/bhp/dei-gratia sanırım burda benzer paralar var paranın üzerinde dei gratia yazıyor. Araştırma yaparsanız görebilirsiniz.

    Sizinki gümüş olduğu için biraz daha değerlidir muhtemelen.

    Ayrıca anlamı lütuf demekmiş. İtalyanca yani.