• 02-05-2014, 12:55:46
    #10
    Diğer arkadaşların yorumlarınıda merak ediyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 02-05-2014, 13:23:58
    #11
    kız eğer sadece arkadaşımsa paşa paşa ödetirim. ama sevgilimse asla.
  • 02-05-2014, 13:38:01
    #12
    Bazi ortamlar da oyle oluyor ki sevgilinizin arkadaslari ile bir yere gidebiliyorsunuz orda da tum hesap size kilitleniyor yaa o cok kotu istee

    Mobil Cihaz Kullanılarak Gönderilmiştir.
  • 02-05-2014, 14:13:19
    #13
    aynen çok kötü zaman zaman bize de oluyor.
  • 02-05-2014, 14:51:39
    #14
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kiz babasinin evinde oldugu surece aslinda paylasilmasi gerekiyor harcamalarin. sonucta kiz senin maddi anlamda durumunu bildigi icin duruma el atmasi gerekiyor. yani anlayis sahibi ise kiz oyle yapar ama yapmiyorsa (kendi maddi durumu iyi oldugu halde) zaten kizda bazi sorunlar var demektir davranis anlaminda.