• 30-04-2014, 17:47:11
    #1
    Merhaba tahminimce en az 2 ay oldu geçmiştir hatta YS belgem hala onaylanmadı onay için bekliyor görünüyor 1 ay önce aramıştım yeni internet yasası vs. diyip oyaladılar telefonda bu nedenle bekletiliyor falan dediler ama hala beklemekteyim sizce ne kadar sürer bu YS belgesi olayı.
  • 30-04-2014, 17:57:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şu gelen internet yasasından bir iki ay daha beklemeniz gerekebilir.
  • 30-04-2014, 18:09:42
    #3
    Bir ara konusunu açmışlardı sıkıntılar baya var. Maillere dönüş, onaylama, değişiklik vs gibi işlemler de baya sorunlar oluyor. Umarız en kısa sürede düzeltirler.
  • 30-04-2014, 21:54:05
    #4
    GencBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba tahminimce en az 2 ay oldu geçmiştir hatta YS belgem hala onaylanmadı onay için bekliyor görünüyor 1 ay önce aramıştım yeni internet yasası vs. diyip oyaladılar telefonda bu nedenle bekletiliyor falan dediler ama hala beklemekteyim sizce ne kadar sürer bu YS belgesi olayı.

    ben kaç kere aradım hiçbir şekilde ilgili departmana baglamıyorlar son söyledikleri yer saglayıcılarla ilgili hiçbir işlme yapılmıyor.Kısacası ys belge onayı sizin daha uzayacak.

    Ben iptal için dilekçe gönderdigim halde hala işlem yapmıyorlar düşünün yani sizin ki bile onay işlemi ben iptal için gönderdim beklyin diyorlar.Allah tan ptt ile iadeli taahdut gönderdim 1 ay içinde dönüş yapmak zorundalar bana ama sizin iş biraz yaş şimdilik
  • 30-04-2014, 22:30:56
    #5
    Çok saçma sırf şu YS yüzünden satış yapamıyorum :@
  • 30-04-2014, 22:35:42
    #6
    benim 10 ay oldu host için aldığım sitenin domaini bitti yenilemedim daha onaylayacaklar kestim ümidi valla.
  • 30-04-2014, 22:37:29
    #7
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim 10 ay oldu host için aldığım sitenin domaini bitti yenilemedim daha onaylayacaklar kestim ümidi valla.
    Hocam sizinki kötü olmuş yaw İnş benimde öyle olmaz.
  • 30-04-2014, 22:37:41
    #8
    GencBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizinki kötü olmuş yaw İnş benimde öyle olmaz.
    İnş hocam ya şans işte
  • 01-05-2014, 20:46:29
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bu konu hakkında net bir bilgisi olan yok mu ? bu yeni kanunun yazılmasını bekliyorlarmış.aradığımız zamanda bizde bilmiyoruz diyorlar.hiçbir işe yaramayan bir kurum sabahtan akşama kadar yatıyorlardır kesin.