• 23-05-2014, 16:49:52
    2007 den beri forumdayım.

    https://www.r10.net/members/12146-ahandax.html
  • 23-05-2014, 19:10:57
    En eskisi en yenisi kim bilmiyorum ama koskocaman 8 yıl 1 gün olmuş.

    Ali Tuncay diyeli

    bozuk para gibi harcıyoruz zamanı farkında değiliz.
  • 23-05-2014, 21:06:36
    Benimde baya olmuş
  • 23-05-2014, 21:29:22
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya kaybol git zorla banlatcan kendini
    Moderatör yazdığın mesajı siliyor halen arlanmıyorsun bekliyorsun ki banlanmayı halende pişkin pişkin cevap yazıyorsun.
  • 23-05-2014, 21:30:15
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatör yazdığın mesajı siliyor halen arlanmıyorsun bekliyorsun ki banlanmayı halende pişkin pişkin cevap yazıyorsun.
    yaw he he..
  • 23-05-2014, 21:37:28
    adaymıyım?
  • 23-05-2014, 21:41:14
    Üyeliği durduruldu
    gemlikli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adaymıyım?
    çok rasladıgım uyelerden biriside sensin hocam sennde baya olmuş
  • 23-05-2014, 21:43:05
    ben de eski sayılırım heralde
  • 23-05-2014, 23:51:06
    bende eski hissediyorum kendimi