• 17-01-2010, 22:10:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Photoshopta uzmanlaştıkça etrafıma bakınıp acaba bunu yapabilirmiyim diyorum veeeee....İşte masamdaki çakmağa bakarak sıfırdan yaptığım çakmak...

    İNDİR

  • 17-01-2010, 23:39:14
    #2
    Başarılı bir çalışma
  • 21-01-2010, 19:36:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    başarılı çalışma çokta kolay değil herkes yapamaz emeğesaygı
  • 30-01-2010, 13:12:32
    #4
    Evet başarılı bir çalışma eline sağlık hocam