• 02-01-2010, 01:15:39
    #1
    arkadaşlar pc de photoshop programı yüklü değil zaten pekte anladığım söylenmez ama benim site için basit bir logo yapacak olan varmı yani basit bi şey olacak?
  • 02-01-2010, 01:16:40
    #2
    hayrına yolla bi 50-60 bişiler yaparız
  • 02-01-2010, 01:23:29
    #3
    olsa dükkan senin photoshop yüklü değil bende olsa ben kendim yaparım.Öyle 50-60 iş değilki bu bir site ismini yazılacak o kadar
  • 02-01-2010, 01:24:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    senin site nedir ne çiçn yapilacak boyutu nedir gibi sorulara cevap
  • 02-01-2010, 01:24:46
    #5
    iyi söle ismini sitenin yazıyım bari
  • 02-01-2010, 01:27:45
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ücretsiz logo talep etmek yasak ama söle bende yazayım birseyler
  • 02-01-2010, 01:39:42
    #7
    saolun arkadaşlar bilseydim yasak olduğunu açmazdım
  • 02-01-2010, 01:41:40
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rey_joven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saolun arkadaşlar bilseydim yasak olduğunu açmazdım
    Öğrendiniz FORUM Kurallarını okuyun.