Sizce bu logo nasıl görünüyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce bu logo nasıl görünüyor?
6
●
256
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Sizce bu logo nasıl görünüyor?
29-03-2026, 04:30:19
#1
depresanz
Domain w harfiyle başlıyor. Kanva'da böyle bir tasarım yaptım. Benzer önerileriniz var mı?
29-03-2026, 04:31:59
#2
eagleclawx
Gayet sade ve şık
29-03-2026, 04:32:10
#3
alisengul
ters multinet logosuna benzemiş biraz
29-03-2026, 04:53:29
#4
GreedMedya
Renk geçişi gözüme hoş geldi
29-03-2026, 09:17:25
#5
row
Rowdysofts.com
Renk geçişi gayet iyi yanına güzel bir tonda yazı yazılabilir.
31-03-2026, 02:03:15
#6
Zebercet
depresanz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Domain w harfiyle başlıyor. Kanva'da böyle bir tasarım yaptım. Benzer önerileriniz var mı?
Güzel görünüyor hocam elinize sağlık.
18-04-2026, 18:38:42
#7
Jonezz
alisengul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ters multinet logosuna benzemiş biraz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler