• 16-08-2025, 14:54:29
    #1
    Selam bionluk üzerinde X.XXXTL tutarında kurumsal logo tasarımı işi verdik bu tapılan logonun ne tarafı kurumsala benziyor yada olmuş mu ? Kullanamadım bile logoyu uymadığı için. Fikriniz nedir ?


  • 16-08-2025, 14:55:12
    #2
    Geçmiş olsun
  • 16-08-2025, 14:55:47
    #3
    Hocam söyleseydin kanva da bundan yapardım sna ben 😊 ilkokul çocuğu yapan sanirim
  • 16-08-2025, 14:55:48
    #4
    Revize?
  • 16-08-2025, 14:55:59
    #5
    Bide düşük puan verdik diye laf ediyor.
  • 16-08-2025, 14:56:29
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu ne yav. geçmiş olsun hocam. ben de benzer bir tecrübe yaşadım bionluk boş
  • 16-08-2025, 14:56:31
    #7
    GoogLeandMeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Revize?
    Defalarca revize istedim adam akıllı bir şey yapamadı.
  • 16-08-2025, 14:56:35
    #8
    Canvadan transparent tek renk ikon + yazı yapsa bile kurumsal dururdu. Bu 13 yaşında kurduğum oyun fan sitelerine benzemiş
  • 16-08-2025, 14:56:51
    #9
    yapacak birşey yok oluyor arada böyle şeyler. Yenisi yaptırırsınız hocam. Umarım daha iyi olur