• 10-03-2024, 15:58:16
    #1
    Merhaba, Yeni bir proje icin aşağıda ki logoyu kullanmayı düşünüyorum, sadeliğe önem verdiğim için aşağıda ki logo ortaya çıktı sizce nasıl?


  • 10-03-2024, 16:04:25
    #2
    Çok sade olmuş, düz yazıya sadece gradyan verilmiş.

    Hayırlı olsun.
  • 10-03-2024, 16:04:31
    #3
    Daha da güzel olabilir
  • 10-03-2024, 16:07:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok sade hocam, ben beğenmedim
  • 10-03-2024, 16:14:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sade ve şık güzel görünüyor.
  • 10-03-2024, 16:14:41
    #6
    Gayet iyi logonun pek önemi yok zaten sahibinden bile basit sade