Logoyu değerlendirebilir misiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logoyu değerlendirebilir misiniz?
5
●
230
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Logoyu değerlendirebilir misiniz?
10-03-2024, 15:58:16
#1
Laobs
Merhaba, Yeni bir proje icin aşağıda ki logoyu kullanmayı düşünüyorum, sadeliğe önem verdiğim için aşağıda ki logo ortaya çıktı sizce nasıl?
10-03-2024, 16:04:25
#2
kalipsotr
Çok sade olmuş, düz yazıya sadece gradyan verilmiş.
Hayırlı olsun.
10-03-2024, 16:04:31
#3
DenqeSiz
Daha da güzel olabilir
10-03-2024, 16:07:42
#4
VolkanY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok sade hocam, ben beğenmedim
10-03-2024, 16:14:37
#5
OzeL
Üyeliği durduruldu
Sade ve şık güzel görünüyor.
10-03-2024, 16:14:41
#6
obisa
Gayet iyi logonun pek önemi yok zaten sahibinden bile basit sade
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler