• 03-03-2024, 11:40:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    rapsozluk•com logosu sizce nasıl duruyor? Daha önce amatör (bayağı amatör) olarak yaptığım logo fakat boş kalmasından iyidir diye düşündüm. İkon yerine sadece yazı olması sizce nasıl olur?
  • 03-03-2024, 11:41:11
    #2
    bence güzel olmuş
  • 03-03-2024, 11:45:44
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence güzel olmuş
    İkonu kaldırdım şimdi biraz daha iyi duruyor bence
  • 03-03-2024, 11:54:17
    #4
    Tabii ki göreceli bir durum ben LogoTypes ve Hybrid Logoları çok seviyorum bu yüzden bana göre çok güzel olmuş sade ve şık duruyor. Ellerinize sağlık
  • 03-03-2024, 11:55:43
    #5
    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki göreceli bir durum ben LogoTypes ve Hybrid Logoları çok seviyorum bu yüzden bana göre çok güzel olmuş sade ve şık duruyor. Ellerinize sağlık
    Teşekkür ederim yorumdan dolayı, site rengine uyum sağlaması için sitede biraz daha değişiklik yapacağım. Site ile daha uyumlu olur diye düşünüyorum.
  • 03-03-2024, 12:19:53
    #6
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Güzel duruyor