mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii ki göreceli bir durum ben LogoTypes ve Hybrid Logoları çok seviyorum bu yüzden bana göre çok güzel olmuş sade ve şık duruyor. Ellerinize sağlık
Teşekkür ederim yorumdan dolayı, site rengine uyum sağlaması için sitede biraz daha değişiklik yapacağım. Site ile daha uyumlu olur diye düşünüyorum.